تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۲۴
جالب است ۰ +
فقط کافی است بلیت بخرید

کاراکاس اماده پرواز!

بخت سفر هوایی به کشور ناشناخته امریکای لاتین باز شد.
کاراکاس اماده پرواز!
سفیر ایران درونزوئلا با بیان اینکه از ۲۸ خرداد پروازمستقیم تهران- کاراکاس برقراراست،گفت: یعنی هر فعال تجاری ما درلحظه اراده کند، فقط کافی است بلیت را خریداری کند و سوارهواپیما شود. این کاری که دولت انجام داده به عنوان آورده خودش، یک بخش عمده اش هم بر می‌گردد به بخش خصوصی که آن توانمندی عظیم را که دارد بیاورد پای کارواز این فرصت ها استفاده کند.
حجت الله سلطانی افزود:دولت بستر را فراهم کرده و لغو روادید با ونزوئلا انجام شده است. الآن تجار ما بخواهند به ونزوئلا سفر کنند نیاز به ویزا ندارند، پرواز مستقیم بین تهران و کاراکاس برقرار شده است.
رئیس‌جمهوری ونزوئلادرسفراخیرش به ایران گفته بود:«ما آمادگی پذیرایی کامل از گردشگران شما را داریم. پروازهای غیرمستقیم را هم در برنامه داریم و می‌توانیم برای گردشگران ونزوئلایی و آمریکای لاتین که علاقه‌مند به بازدید از ایران هستند تورهای مخصوص تدارک ببینیم. ایران دارای اماکن تاریخی مجلل و دیدنی است. ایران کشوری است با 5هزار سال تمدن. این چیزی نیست که درهر کشوری یافت شود. تمدنی 5 هزار ساله با فرهنگ غنی و مردمی خوش قلب و مهمان‌نواز. بنابراین، به یمن پرواز کاراکاس- تهران و تدارک بسته‌های جهانگردی می‌توانیم بر همکاری های مشترک در این زمینه بیفزاییم».
http://asremizban.com/vdcd2o0o6yt0x.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما