تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۹۴
جالب است ۰ +
دیپلماسی سیاحت و زیارت، مدیران گردشگری را راهی کراچی کرد.
دیپلماسی زیارت و سیاحت در کراچی
به منظور افزایش روابط گردشگری بین ایالت سند پاکستان و جمهوری اسلامی ایران، به همت سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی دومین نشست تخصصی دفاتر زیارتی ایالت سند پاکستان و دفاتر گردشگری و زیارتی جمهوری اسلامی در این شهر برگزار شد.
در همین راستا نخستین جلسه مشترک با حضور سازمان غیر دولتی رفاهی زائرین ایالت سند پاکستان ،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و گردشگری خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی وجهانگردی کشور، مدیران معاونت گردشگری وزارت متبوع، مدیران دفاترخدمات مسافرتی استان و دفاتر زیارتی ایالت سند پاکستان برگزار شد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به حمایت‌های ملی از طرح مهمان امام رضا (ع) برای زائرین پاکستانی گفت: طرح ملی مهمان امام رضا (ع)» با هدف تعمیق سفرهای زیارتی خانواده محور و سازمان یافته برای زائرین داخلی و خارجی از سوی شورای عالی زیارت کشور تصویب و در حال برنامه ریزی و انجام است.
روح‌الله حسین زاده افزود: در این طرح نگاه ویژه‌ای به آسان سازی سفر شیعیان و علاقه‌مندان به زیارت امام رضا (ع) به‌ویژه از کشورهای همجوار افغانستان، پاکستان، عمان و عراق انجام شده است.
علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور به همراهی هیاتی از فعالان بخش خصوصی و دولتی به منظور دستیابی به هدف گسترش روابط گردشگری ایران و پاکستان، مدیریت سرفصل‌های کاری شامل نشست تجاری در سه بخش گردشگری سلامت، زیارت و سیاحت و نیز نشست معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور به شهر کراچی سفر کرد.
http://asremizban.com/vdcakyny149no.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما