تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۵۱
جالب است ۰ +
عصرميزبان- اقامت در اغوش دریا؛ بهترین توصیفی که می توان برای هتل ترنج کیش روایت کرد.
اقامت در اغوش دریا
اولین هتل دریایی ایران برای متفاوت بودن از ابی و زیبایی خلیج فارس بهره برده تا رویایی‌ترین اقامت را برای گردشگران رقم بزند.
ترنج و دریا در شمال غربی جزیره، زیباترین و نابترین تصاویر و حس‌ها را به میهمانان خود هدیه می‌کنند و پیوندشان لحظاتی را خلق کرده که هر بیننده‌ای را در کیش، مات خود می‌کند.
در ترنج، غروب زیبای جزیره، سمفونی گوشنواز امواج دریا، مرجان‌های چشم نواز و ساحل روح نواز پذیرای شما خواهند بود و چنان لحظاتی را جلوی چشمان شما پدید می اورند که همتا ندارند و البوم اختصاصی ترنج محسوب می‌شوند.
اغراق نیست اگر بگوییم در ترنج دلتان می‌خواهد شبانه روز از ۲۴ ساعت فراتر رود و یا عقربه‌های ساعت کند شود وقتی در اتاق کف شیشه‌ای تان نشسته‌اید و کف دریا را نظاره می‌کنید. همه در ترنج برای میل غذا در رستوران روی اب با نمای دریا، اشتها دارند. غذاهای خوشمزه‌ای که بعد از دیدن این همه مناظر رویایی حتما می‌چسبد.
ترنج هتلی پرستاره و دوستدار محیط زیست است.
در ساخت این هتل از مصالحی استفاده شده که همخوان باطبیعت است. موج شکن طبیعی اطراف هتل هم موجب شده که ترنج از طوفان و امواج شدید در امان باشد و در ارامش روزگار را سپری کند.
انچه ترنج را از سایر همتایانش متمایز می‌کند تنها طبیعت دریایی ان نیست. رستوران‌های متنوع و جذاب ،سالن اسپا و ماساژ، انواع ورزش‌های مفرح، کافی شاپ، فست فود، خانه بازی کودکان، فروشگاه، اینترنت رایگان، خوش امد و بدرقه فرودگاهی، بوفه ازاد صبحانه و ناهار، دسترسی اسان به مرکز شهر و ....از جمله داشته‌های جذاب و نشاط بخش ترنج محسوب می شوند که خاطره انگیز ترین اقامت را برای شما رقم می زنند.
اگر در شبکه‌های اجتماعی و سایت هتل جستجو کنید با تصاویر چهره‌های سرشناس سياسي، هنري و ورزشي مواجه می‌شوید که اقامت رویایی در هتل پنج ستاره ترنج را تجربه کرده‌اند.
چهره‌هايي که در سفر به کیش و حضور در جشنواره‌ها و رویدادهای جزیره، ترجیح می‌دهند هتل دریایی ترنج را برای ارامش و دور شدن از هیاهوی زندگی روزانه برگزینند.
ترنج برای گردشگران خارجی علاقمند به ساحل و غروب جزیره هم دلرباست.
گردشگرانی که دلشان می‌خواهد در کنار امکانات لوکس یک هتل، زیباترین جذابیت‌های مروارید خلیج فارس را نظاره گر باشند و حظ ببرند.
ترنج توصیف کردنی نیست، حس کردنی است.

 
 
  http://asremizban.com/vdcbp.bsrrhb8uui.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما