تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۵۱۳
جالب است ۰ +
هئیت تجاری و فعالان گردشگری سلامت ایران، به صربستان سفر می کنند.
صربستان میزبان فعالان گردشگری سلامت ایران
دبیرکل مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در این سفر از اسپاها و مراکز درمانی کشور صربستان و ظرفیت های گردشگری سلامت این کشور بازدید خواهد شد.
مجید زنگویی افزود: این سفر در راستای توسعه همکاری صربستان و جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و گردشگری سلامت انجام خواهد شد.
وی افزود: این سفر به دنبال بازدید فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت صربستان از اسپاها و مراکز درمانی ایران انجام می گیرد تا داشته های دو کشور در این عرصه مورد ارزیابی و بررسی میدانی قرار گیرد.
زنگویی با بیان این که این بازدیدها با همکاری سفارت صربستان در ایران و سفارت ایران در این کشور انجام می گیرد افزود: انجمن گردشگری سلامت استان تهران با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی این گروه را چهارم تا هفتم آبان ماه به بلگراد اعزام خواهد کرد.
علاقمندان به حوزه سلامت و گردشگری سلامت برای همراهی با این هئیت تا ۲۴ شهریور ماه فرصت دارند در سایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ثبت نام کنند.
صربستان با داشتن رودخانه ها، چشمه هاي معدني با خاصيت آب درماني، مراكز تفريحي، اسكي، آثار باستاني، بناهاي تاريخي، جنگل هاي انبوه و آب و هواي معتدل از جمله كشورهاي موفق و پيشرو منطقه بالكان در جذب گردشگران داخلي و خارجي است و علاقمند است تا زمینه همکارهای های متقابل در حوزه گردشگری سلامت با ایران را تقویت کند.
http://asremizban.com/vdcca1qp82bqs.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما