تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۹۶
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
کارت پستال بالکان عضو شینگن شد.
کارت پستال بالکان عضو شینگن شد
کشور کرواسي که پيش از جنگ جهاني اول، بخشي از امپراتوري اتريش-مجارستان شمرده مي‌شد و پس از آن، زير پرچم پادشاهي يوگسلاوي رفت، امروزه با عنوان جمهوري کرواسي شناخته مي‌شود و از سرزمين‌هاي حوزه بالکان به شمار مي‌رود. به گزارش عصرمیزبان اين سرزمين با کشورهايي چون اسلووني، مجارستان، بوسني و مونته‌نگرو مرز دارد و از نواحي غربي و جنوب غربي به درياي آدرياتيک ختم مي‌شود.
کرواسی از دی ماه امسال به منطقه شینگن خواهد پیوست. کمیسیون اروپا که مسئول ارزیابی نامزدهای پیوستن به منطقه شینگن است، در حالی با پیوستن کرواسی به این منطقه موافقت کرد که دو کشور رومانی و بلغارستان، با وجود رای مثبت فرانسه و آلمان، نتوانستند به منطقه شینگن ملحق شوند. اتریش و هلند از مخالفان اصلی پیوستن رومانی و بلغارستان به منطقه شینگن بودند.
در حال حاضر منطقه شینگن، متشکل از ۲۶ کشور اروپایی، از جمله ۲۲ کشورعضو اتحادیه اروپا، است و شهروندان آن‌ها می‌توانند بودن نیاز به ویزا و پاسپورت، در این کشورها تردد کنند. با پیوستن کرواسی به این منطقه، تعداد کشورهای عضو منطقه شینگن به ۲۷ کشور می‌رسد.
کرواسی  که به کارت پستال بالکان شهره است محل مناسبی برای بازدید از آثار باستانی قرون وسطی، بناهای باشکوه باروک، مناظر تاریخی ونیزی و رمی است. داشته های این شهرها فقط مربوط به آثار باستانی نیست و هر کدام از شهرها جذابیت‌های مدرن خاص خود را دارند. هر شهر پر از کافه، رستوران‌های دلچسب و جشنواره‌های متنوع و پرجنب‌وجوش است.
"زاگرب" پايتخت اين کشور است و "دوبروونيک "از ديگر شهرهاي مهم آن به شمار مي‌رود.

  http://asremizban.com/vdcd290k6yt0n.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
حقشونه با این فوتبال مدرن که دارن