تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۶۷۰
جالب است ۰ +
ایران و تاجیکستان حرف بسیاری برای گفتن دارند.
حرف‌های شنیدی معروف‌ترین دیپلمات خارجی در ایران!
دبیر اول سفارت تاجیکستان در ایران، در شب رضوانشهر استان گیلان که هتل اوین پارسیان تهران برگزار شد، مهمان ویژه این همایش بود.
"معروف عبدالرحمان "سخنانش را با مزاح و لبخند حاضرین شروع کرد که در ایران شناخته‌شده‌ترین دیپلمات است و هر کجا که می رود چون نامش "معروف" است می‌شنود که ایرانی می‌گویند به قول معروف!
این دیپلمات تاجیک به اشتراکات فرهنگی دو کشور اشاره کرد و گفت: تاجیک‌ها ایران را به خوبی می‌شناسند و ما در کنار هم می‌توانیم پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.
دبیر اول سفارت تاجیکستان از سعید مجردی مدیرعامل شرکت بین‌المللی تمدن شهر کادوس که تعامل فرهنگی خوبی بین دو کشور ایجاد کرده است قدردانی کرد و گفت: حضور خوانندگان ایرانی در بزرگداشت روز استقلال تاجیکستان نشان داد که مردم تاجیکستان علاقه بسیاری به موسیقی ایرانی دارند و استقبال کم‌نظیری را شاهد بودیم. در این نشست شهردار رضوانشهر برای خواهرخوانندگی این شهر با یکی از شهرهای تاجیکستان اعلام آمادگی کرد.
در حاشیه این نشست با معروف عبدالرحمان پیرامون راهکارهای تقویت گردشگری بین دو کشور و ضرورت تولید محتوا در این عرصه گفتگو کردیم. فردا خط پروازی جدیدی توسط هواپیمایی سامان ایر تاجیکستان بین تهران و دوشنبه فعالیتش را آغاز خواهد کرد که درکنار پروازهای هواپیمایی وارش زمینه تقویت هر بیشتر گردشگری را فراهم می‌کند.


 
http://asremizban.com/vdcgrz934ak9u.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما