تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۷۱۶
جالب است ۰ +
جلسه هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر رالی تور گردشگری برگزار شد.
رالی؛ پیک نوروزی ایران، تاجیکستان و ازبکستان
نشست هماهنگی برای برگزاری مطلوب رویداد "پیک‌های پیام آور نوروز" با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به صورت جداگانه با "کاستورایف" کنسول و دبیر دوم و "محمود اف" وابسته فرهنگی سفارت ازبکستان در تهران و "شاه سعید اف" کنسول و " اسماعیل اف" وابسته فرهنگی تاجیکستان در تهران، برگزار شد.
به گزارش عصرمیزبان نمایندگان سفارت خانه‌های تاجیکستان و ازبکستان قول مساعد دادند تا در راستای تسهیل در صدور روادید، مجوزهای عبور و مرور و روند تردد “پیک‌های پیام آور نوروز” کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جاده‌ها و شهرهای کشورشان از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکنند.
این رالی فرهنگی و گردشگری که با شرکت ۴۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و با حضور حدود یکصد نفر از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، روز ۲۵ اسفند ماه از تهران آغاز و با عبور از کشورهای ازبکستان و ترکمنستان، همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ از مرز دوستی وارد کشور تاجیکستان شود.
 ترویج سفرهای زمینی و مسئولانه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم به رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ملت‌های حوزه جشن نوروز از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور گردشگری "پیک‌های پیام آور نوروز" است.
http://asremizban.com/vdcht-nqd23nz.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما