تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۷۵۰
جالب است ۰ +

اردبیل میزبان وزرای گردشگری

Ardabil 2023 Tourism Capital of Eco Countries
اجلاس وزرای گردشگری اکو در اردبیل برگزار می‌شود.
اردبیل میزبان وزرای گردشگری
دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی "اکو" گفت: اولویت فعلی دبیرخانه این سازمان، برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و با تمام توان آماده حضور در برنامه‌های آن هستیم.
به گزارش عصرمیزبان از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، خسرو ناظری در دیدار با استاندار و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در تهران اظهار کرد: امسال سال مهمی برای توسعه گردشگری اردبیل است و ما در دبیرخانه اکو آماده هستیم در تمام رویدادهای اردبیل ۲۰۲۳ همکاری فعالانه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: اجلاس پنجم وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که اجلاس مهمی برای توسعه گردشگری این کشورها است، در شهر اردبیل برگزار خواهد شد و ما در دبیرخانه آمادگی برگزاری این اجلاس را داریم.
استاندار اردبیل نیز در این دیدار از تلاش و برنامه‌ریزی برای تعیین روز اردبیل در هر یک از کشورهای عضو اکو به منظور معرفی جاذبه های گردشگری این استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری دبیرخانه اکو و سفرای کشورهای عضو در طول سال ۲۰۲۳ میلادی در هر کشور عضو این سازمان، یک روز را به معرفی استان اردبیل اختصاص دهیم و نمایشگاه‌ها و جلسات لازم را برگزار و برنامه‌های مفیدی اجرا کنیم.
وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو در نشستی که در مهر ماه ۱۳۹۸ در خجند تاجیکستان برای توسعه گردشگری مشترک بین این کشورها برگزار شد، شهر اردبیل را برای سال ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری این کشورها انتخاب و تصویب کردند و ستاد و کمیته‌های برگزاری این رویداد، در حال تدوین و اجرای برنامه‌های مربوطه هستند.
http://asremizban.com/vdcfixdeaw6dt.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما