تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۸۰۸
جالب است ۰ +
بلاگر یونانی به ایران سفر می‌کند.
سفر بلاگر یونانی به ایران
با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در یونان، خانم کوفو سفر، بلاگر یونانی در قالب برنامه "از ایران بگو" به کشورمان سفر می‌کند.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم کوفو سفر، بلاگر یونانی ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن با مهدی نیک خواه قمی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
خانم کوفو که قرار است در قالب برنامه از ایران بگو، عازم ایران شود، ضمن ابراز خشنودی از این رویداد گفت: ایران همیشه در فهرست سفرهای من قرار داشت. من تا به امروز به بیش از هفتاد کشور دنیا سفر کرده‌ام و ایران همواره نقطه‌ای بوده که دوست داشتم به آنجا سفر کنم اما شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در پی داشت سبب شد که این سفر به تعویق بیافتد. اکنون مفتخرم که برنامه سفر به ایران مهیا است و از صمیم قلبم بی صبرانه منتظر آغاز این سفر هستم.
این بلاگر یونانی ابراز کرد: دوست دارم نسبت به ایران اطلاعات بیشتری کسب کنم، هم قبل از سفر و هم در حین سفرم. من تصاویر و ویدیوهای زیادی از ایران دیده‌ام و یکی از نقاطی که علاقه‌مندم در این سفر ببینم، تخت جمشید – پرسپولیس – است.
رایزن فرهنگی کشورمان در یونان به معرفی سایت جامعه و فرهنگ ایران، مجله چشم انداز ایران و پادکست جلوه‌های ایران به عنوان منابعی برای کسب اطلاع و تهیه محتوا پرداخت و همچنین، کتاب ایران مروارید آسیا و ده دلیل برای سفر به ایران به وی اهداء شد.
 
 
http://asremizban.com/vdcjfoeozuqey.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما