تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۸۵۹
جالب است ۰ +
نخستین بوئینگ پهن پیکر عراقی‌ها رونمایی شد.
جشن بوئینگ در عراق
هواپیمایی ملی عراق تحویل نخستین بوئینگ پهن پیکر 787 دریم لاینر خود را جشن گرفت.
به گزارش عصرمیزبان شرکت بوئینگ و هواپیمایی ملی عراق تحویل اولین بوئینگ پهن پیکر 787 دریم لاینر این شرکت هواپیمایی را با یک رویداد ویژه در بغداد جشن گرفتند تا از نخستین هواپیمای پهن پیکر فوق کارآمد حامل پرچم این شرکت، استقبال کنند. 
شرکت هواپیمایی ملی و حامل پرچم عراق، اولین فروند از 10 فروند هواپیمای بوئینگ 787 را سفارش داده است تا شبکه پروازی دوربرد و سودآور خودش را توسعه دهد و کشور عراق را به مقاصد بین المللی بیشتری متصل کند.
تحویل اولین هواپیمای بوئینگ 787 عراقی ایرویز، پس از تحویل چهار فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس از فوریه امسال آغاز شد. این شرکت هواپیمایی در مجموع 6 فروند هواپیمای 737-8 و 10 فروند هواپیمای 737-10 سفارش داده است که  از این طریق موجب تقویت و گسترش ناوگان تک راهرو در مسیرهای داخلی، منطقه‌ای و میان برد خود خواهد شد.
هواپیمایی ملی عراق برای گسترش شبکه پروازی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، برنامه‌ریزی ناوگان خود را بر اساس ناوگانی یکدست و دریافت تدریجی هواپیماهای بوئینگ در رده‌های مختلف پهن پیکر و بدنه باریک طراحی کرده است.
 هواپیمایی ملی عراق در حال حاضر به بیش از 50 مقصد از فرودگاه بغداد خدمات رسانی می‌کند و در حال توسعه و نوسازی ناوگان خود برای حمایت از افزایش ترافیک پروازی پیش‌بینی شده سفرهای تجاری و تفریحی بین‌المللی ورودی و خروجی کشور است. 
http://asremizban.com/vdcfi1dcaw6dt.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما