تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۸۹۷
جالب است ۰ +
استراتژی ارمنستان در بازار پروازهای هوایی

پروازهای ارزان قیمت همسایه

ارمنستان به دنبال نقش آفرینی در ترانزیت بین‌المللی است.
پروازهای ارزان قیمت همسایه
به گزارش عصرمیزبان این کشور در بخش حمل و نقل هوایی تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده تا بتواند به ایستگاه هوایی ترانزیتی در منطقه قفقاز تبدیل شود.
چندی پیش هواپیمایی تازه تاسیس فلای وان ارمنستان نخستین پرواز خود را به تهران برقرار کرد. این هواپیمایی تازه تاسیس در سال 2021 به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هواپیمایی فلای وان مولداوی (تاسیس شده در سال 2016) آغاز به کار کرد. این شرکت هاب پروازهای ارزان قیمت را رویکرد خود قرار داده است.
این ایرلاین هم اکنون با در اختیار داشتن تعدادی هواپیمای ایرباس A319 ،A320 و A321، پروازهای متعددی را به مقاصد اروپایی و شهرهای بزرگ خاورمیانه نظیر تهران، دبی و قاهره و شهرهای فدراتیو روسیه برقرار کرده است. مدیران ارشد این ایرلاین از برنامه خود برای برقراری پرواز به هندوستان نیز سخن به میان آورده‌اند. در صورت افزایش پروازهای این ایرلاین ارزان قیمت ارمنی به هندوستان این انتظار می‌رود که اتصال هند به اروپا با قیمت‌های مناسب از طریق ارمنستان برقرار شود.
اگر این کشور بتواند درصد کمی از پروازهای کانکشن را از آن خود کند، می‌توان این مهم را آغازی بر قدم‌های رو به جلوی ارمنستان در آینده دانست. در واقع تاسیس ایرلاین ارزان قیمت و برقراری مسیرهای متعدد اروپایی، خاورمیانه و هندوستان می‌تواند علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، ارمنستان را به عنوان کشوری ارزان و به صرفه برای پروازهای کانکشن مطرح سازد.
بازار ایران را می‌توان یکی از اهداف فلای وان برای پروازهای ارزان قیمت به مقصد اروپا قلمداد کرد، بازاری پر مخاطب با میلیون‌ها مسافر کانکشن در سال که در سایه‌سار تحریم‌های شدید بین‌المللی باعث رونق ایرلاین‌ها و فرودگاه‌های امارات، ترکیه و قطر شده است.
علاوه بر این ارمنستان در نظر دارد توجه گردشگران ایرانی را که برای تفریح به کشورهای منطقه می‌روند، به ایروان جلب کند. نبودن محدودیت‌های ویزا برای سفر به ارمنستان و همچنین آب و هوای مطلوب این کشور از جمله دلایلی است که تاثیر قابل توجهی در افزایش پروازها به این کشور با ایرلاین ارزان قیمت و کیفی فلای وان خواهد داشت.
 
 
http://asremizban.com/vdchtqn6d23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما