تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۹۰
جالب است ۰ +
روزنامه نگارالماني گفت: جاذبه‌های باستانی و تاریخی ایران ذائقه گردشگران آلمانی را تأمین می‌کند.
جاذبه‌های ایران ذائقه گردشگران آلمانی را تأمین می‌کند
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، رایزنی فرهنگی ایران در آلمان «برنامه‌های فرهنگی ایران از نگاه من» رادر فضای مجازی برگزار کرد. این برنامه‌ها توسط ایران دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایران و اسلام اجرا می‌شود. هدف ازاین برنامه‌ها، معرفی سیمای واقعی ایران و اسلام برای مخاطبین است.
خانه ایران در برلین، برنامه «ایران، جاذبه‌های فراموش نشدنی» از سلسله برنامه‌های مجازی خود با عنوان «ایران از نگاه من» را در بستر مجازی «یوتیوپ» برگزار کرد.
 "فولکر طاهرنف"، روزنامه‌نگار و نویسنده آلمانی میهمان این برنامه بود. وی در آغاز سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه گسترش اپیدمی ویروس کرونا در آلمان سبب شده است که نمایشگاه‌های بین‌المللی بسیاری در برلین برگزار نشود. دراین میان می‌توان به نمایشگاه‌های «هفته سبز»، «صیفی جات»، «برلیناله» و «صنعت گردشگری و توریسم» اشاره کرد که امکان برپایی آنها طی سال جاری بصورت حضوری وجود ندارد. 
وی با تأکیدبراهمیت برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و توریسم برلین مشهور به ITB  افزود: کشور «ایران» همواره به عنوان یک مشتری ثابت در این نمایشگاه حضور داشته و تلاش کرده است که فرهنگ و زیبایی‌های کشورش را به نمایش بگذارد.
طاهرنف درادامه از مهمان نوازی ایرانی‌ها، زیبایی‌های تاریخی این کشور در شهرهای مختلف ایران و از پهناوری و آب و هوای متنوع ایران یاد کرد و افزود: کشور ایران تنها در شهرهای بزرگ این سرزمین همانند تهران و یا مشهد محدود نمی‌شود، بلکه طبیعت و کویر بکر و دست نخورده این کشور زیبایی منحصر بفردی دارد که نظر هر گردشگری آلمانی را به خود جلب می‏ کند. 
وی اظهار امیدواری کردبه زودی توریست‌های آلمانی از کشور زیبا و مهمان نواز ایران دیدن به عمل آورند. 
 طاهر نف افزود:درایران جاذبه‌های گردشگری متفاوتی وجود دارد. موزه‌های ایران با آثار تاریخی منحصر به فرد،معماری‌های چندهزارساله در شهرهای مختلف، طبیعت دست نخورده و زیبا به همراه دیگر جاذبه‏‌های گردشگری می‌تواند ذائقه هر گردشگر آلمانی را تأمین کند.  http://asremizban.com/vdcei.8ojjh87bb9.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما