تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۹۰۲
جالب است ۰ +
مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی پیرامون سفر فعالان گردشگری ارمنستان به ایران توضیح داد.
سفر فعالان گردشگری ارمنستان به ایران
توراپراتورها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ارمنستان برای شرکت در تور آشناسازی به ایران سفر کرده‌اند.
سفر فعالان گردشگری ارمنستانی به کشورمان پنج روزه خواهد بود. این گروه به نقاط مختلف استان تهران سفر کرده و با ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی، جاذبه‌های ورزشی و تجاری و گردشگری خوراک آشنا می‌شوند.
از چند ماه پیش نشست‌هایی با شرکت هواپیمایی فلای آرنا ارمنستان برای برقراری پرواز مستقیم بین دو کشور برگزار و با توجه به آغاز این پروازها و نقش آن در توسعه گردشگری و روابط بین دو کشور تور آشناسازی فعالان گردشگری ارمنستانی از سوی معاونت گردشگری برنامه‌ریزی شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
فعالان گردشگری ارمنستانی در مدت اقامت خود در تهران از جاذبه‌هایی از جمله کاخ گلستان، مجموعه‌های فرهنگی تاریخی نیاوران و سعدآباد و نیز مجموعه تفریحی و ورزشی توچال بازدید می‌کنند.
در سال جاری تعداد ۱۰ تور آشناسازی از کشورهای مختلف از جمله چین، قطر، تایلند و ... برای گروه‌های مرجع خارجی از سوی معاونت گردشگری برنامه‌ریزی و اجرا شده است. تورهای آشناسازی به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌های جذب گردشگران خارجی و اقدامی مهم به منظور مقابله با پروژه ایران‌هراسی و ارایه تصویری واقعی و مطلوب از کشورمان همواره در دستور کار برنامه‌های دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار داد.
لیلا اژدری
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی
http://asremizban.com/vdcebw8oijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما