تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۹۰۶
جالب است ۰ +
فلای تودی در یک گزارش سالانه، اطلاعات آماری دقیق و جالبی را منتشر کرد.
رتبه یک فروش بلیط هواپیما و هتل خارجی
به گزارش عصرمیزبان فلای تودی، یک شرکت معتبر مسافرتی است که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. براساس آمار منتشر شده در این گزارش سالانه، فلای تودی توانسته با گسترش خدمات خود در ایران و سراسر جهان، امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم کند. علاوه بر این، فلای تودی در سال ۱۴۰۱، موفق شد بیش از ۱.۵ میلیون نقطه در سراسر جهان را برای اقامت ارائه دهد تا کاربران با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانند انتخاب گسترده‌ای از میان هتل‌، هاستل، اقامتگاه بومگردی، مسافرخانه و… داشته باشند.
فلای تودی در زمینه فروش بلیط و هتل در سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است. به طوری که توانسته در بخش بلیط و هتل خارجی، رتبه یک کشور را به خود اختصاص دهد.
براساس گزارش فلای تودی، پرواز استانبول، دبی و نجف به ترتیب رتبه یک تا سه را بین مقاصد محبوب کاربران داشته‌اند. البته استانبول تنها مقصد محبوب پروازهای فلای تودی نبود. بررسی آمار هتل‌ها نشان می‌دهد که کاربران فلای تودی در سال گذشته بیشتر از هر نقطه‌ای در استانبول، دبی و وان هتل رزرو کرده‌اند.
فلای تودی در سال ۱۴۰۱، تقریبا از تمام نقاط کشور و حتی برخی کشورهای خارجی، کاربر داشته و توانسته خدمات خود را به آنها ارائه دهد. این موضوع نه تنها کیفیت خدمات ارائه شده را نشان می‌دهد، بلکه میزان اعتماد افراد به این مرجع گردشگری را مشخص می‌کند.
http://asremizban.com/vdcicqa32t1au.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما