تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۹۲۰
جالب است ۱ +
تعداد نظر۱
مستند کل فاطمه کاندیدای «پاندای طلایی» جشنواره سی چوان چین شد.
کل فاطمه به چین می‌رود
به گزارش عصرمیزبان مستند "کل فاطمه" به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری کاندیدای دریافت جایزه پاندای طلایی برای بهترین فیلمبرداری از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های تلویزیونی سی‌چوان چین شد.
تصاویر جذاب و دیدنی که در شمال ایران رقم می‌خورد و توجه چینی‌ها را به خود جلب کرده است.
مراسم اهدای جوایز برندگان طی روزهای 28 و 29 شهریور در شهر چنگ دو برگزار خواهد شد. کل‌فاطمه زندگی امیدوارانه زن روستایی ناشنوایی را محور قرار می‌دهد که یک تنه در مزرعه خود کار می‌کند و به حمایت از فرزندانش می‌پردازد. لوکیشن‌های این مستند تحسین‌برانگیز و چشم‌نواز است.
 کل فاطمه در جشنواره سینما حقیقت جایزه بهترین فیلم میان مدت و جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره را دریافت کرد و در جشن خانه سینما دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم میان مدت را از آن خود کرد. همچنین موفق به دریافت جایزه مارتین آدوران ( بهترین فیلم بنیانگذار جشنواره) در جشنواره درخت زردالوی ارمنستان شد و به جایزه بهترین مستند بلند جشنواره فیلم هنر و رسانه زنان سیدنی استرالیا نیز دست یافت.
این مستند منتخب بیست و چهارمین دوره جشنواره مستند مونترال کانادا (ملاقات‌های بین المللی مستند)، جشنواره کازان روسیه، جشنواره فیلم کوهستان فرانسه، جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس، جشنواره فیلم جانگ نئونگ کره جنوبی، جشنواره فیلم مدیا ویو مجارستان، جشنواره فیلم‌ کوهستان ایتالیا و جشنواره فیلم کرالا هند بود. 
 
http://asremizban.com/vdceb78oijh8w.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علیرضاشاکری
feedback
Brazil
آثار استاد زمانپور عاشقانه های قلب پر مهر اوست، دغدغه های روزمره زندگی اوست که به تصویر می کشد تا حس تلاش و امید به زندگی را نشان دیدگان انسانهای کره زمین دهد.
کل فاطمه یکی دیگر از آثار باارزش اوست که دیدن آن پرانگیزه ترین حس امید را همیشه به ما یادآوری می کند.
تبریک به دوست عزیزم استاد مهدی زمانپور کیاسری 🌺🌺🌺👏👏👏👏👏👏