تاریخ انتشار :جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۴۱۷
جالب است ۰ +
گردشگری ارزان در مناطق آزاد را الویت قرار داده‌ایم.
سفر ارزان در مناطق آزاد
ماهیت و هدف اصلی عرصه گردشگری مناطق آزاد، افزایش شور و نشاط در جامعه بوده که در این مسیر رونق اقتصادی هم دست‌یافتنی است.
سال‌ها است که مناطق آزاد میزبان مسافران و گردشگرانی از داخل و خارج از کشور بوده و هستند. در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۳ تردد سفر نسبت به ایام مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد و البته باید توجه داشت که در مناطق جنوبی کشور به خاطر شرایط خاص جغرافیایی در ایام تابستان تعداد سفر به این مناطق محدود‌تر می شود.
۴۰ برنامه مشترک و جشنواره‌های همواره تخفیف عرصه خدمات گردشگری ( تخفیف از ۲۵ درصد تا ۴۵ درصد) در مناطق برگزار می‌شوند تا بتوانند گردشگران را در ایام تابستان جذب کنند و اوقات پر نشاطی را برای مسافران رقم بزنند. در جشنواره ویژه «بزن بریم کیش» برای اولین بار جوامع مختلف خدمات گردشگری کیش در کنار یک دیگر و به عنوان همکار اصلی سازمان منطقه آزاد در قالب یک کنسرسیوم همکار بوده و با این برند، کیش دوباره جان تازه‌ای پیدا خواهد کرد.
در این جشنواره تخفیف‌های ویژه‌ای در تمامی زنجیره ارزش گردشگری کیش دیده شده است و امید است با انجام این جشنواره طعم گردشگری ارزان و خانواده محور به کام مسافران شیرین بیاید. 
محمد فرزاد میرزایی قلعه
مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی شورای‌عالی مناطق آزاد
http://asremizban.com/vdce.z8zbjh8ef9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما