تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۰۷۱
جالب است ۰ +
پیشنهاد کیش به حسن یزدانی خبرساز شد.
برند همسایه غاز است!
 به گزارش عصرمیزبان خبر انتخاب حسن یزدانی، چهره جهانی کشتی ایران، به عنوان سفیر کیش در برخی رسانه‌ها مورد نقد قرار گرفت و حتی رسانه‌های محلی کیش نیز از این اقدام حمایت نکردند.
انتخاب حسن یزدانی برای ریبرندیگ جزیره کیش با رقم سالانه ۲۵ میلیارد تومان مورد انتقاد واقع شد و حتی برخی رسانه‌ها از یزدانی خواستند این پیشنهاد را نپذیرد.
این تصمیم مدیران منطقه آزاد کیش برای انتخاب یک چهره ملی و جهانی برای معرفی و توسعه کیش از جنبه‌های مختلف قابل بررسی و تحلیل است.
چنین تصمیمی وقتی در کشورهای منطقه گرفته می‌شود بازتاب وسیعی در ایران دارد و با حسرت داخلی همراه است.
قرارداد دهها میلیون دلاری عربستان سعودی و قطر با ستاره‌های فوتبال جهان برای معرفی این کشورها و جذب گردشگر، نمونه چنین تصمیماتی است که افسوس مخاطبان ایرانی را به‌ دنبال دارد که چرا در ایران از چنین ظرفیت‌هایی برای عرصه گردشگری بهره گرفته نمی‌شود.
بی‌تردید حسن یزدانی هم‌چون ستاره‌های فوتبال جهان شناخته شده نیست اما همین افتخارات و داشته‌های او در میادین جهانی می‌تواند شروع حضور چهره‌ها در برندسازی برای کیش باشد.
ستاره ۹ مداله کشتی آزاد جهان و المپیک که پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از لحاظ تعداد مدال نیز محسوب می‌شود به اندازه مسی و رونالدو پر سر و صدا و جریان‌ساز نیست ولی ظرفیتی ملی با کارنامه جهانی است که می‌تواند معرف شایسته جزیره باشد.
 تمام مشکلات، کمبودها و فقر جزیره کیش را به اتخاذ چنین تصمیماتی نباید ربط داد. 
ره‌آورد کشتی‌گیر بلندآوازه‌‌ای چون یزدانی برای اقتصاد کیش و رونق صنعت گردشگری این منطقه بیش از چنین رقم‌های ریالی خواهد بود که در حد و اندازه خودروی ستاره‌های بکارگرفته شده در کشورهای همسایه حاشیه خلیج فارس است.
http://asremizban.com/vdca.0n6k49nw65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما