تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۴۹۱
جالب است ۰ +
فلای‌دبی در جزیره کیش نشست.
فلای‌دبی در کیش نشست
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با بیان اینکه اولین پرواز شرکت هواپیمایی فلای‌دبی به این جزیره انجام شد، گفت: طی ۶ ماه دوم سال جاری شاهد حضور شرکت‌های هواپیمایی خارجی بیشتری در کیش خواهیم بود.
«عزت الله محمدی» روز شنبه حاشیه افتتاح این خط پروازی و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وصل بودن شرکت هواپیمایی فلای‌دبی به شبکه بین‌المللی پروازی، ایجاد خط پروازی این شرکت به جزیره کیش نقش بسزایی در توسعه ترانزیت مسافر و بار به منطقه خواهد داشت.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی فلای‌دبی، ویزا چنجی‌ها یا همان گردشگرانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول کار هستند و برای تمدید ویزا به کیش سفر می‌کنند، نیست و ما به دنبال توسعه پایدار گردشگری در منطقه هستیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با تاکید بر اینکه برای برقراری این خط پروازی تلاش‌های شبانه‌روزی زیادی انجام شد، اضافه کرد: ما در برقراری این خط پروازی موفق شدیم، اما باید توجه کرد که حفظ این خط پروازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند همدلی و همکاری همه جانبه بخش خصوصی و دولتی است.
وی با بیان اینکه تعداد پروازهای کیش - دبی به چهار پرواز در هفته افزایش یافت، گفت: در تلاش هستیم تا این خط پروازی به زودی روزانه شود.
«محمدی» همچنین در رابطه با قیمت‌های این خط پروازی نیز اظهار کرد: با توجه به فعال بودن شرکت هواپیمایی کیش نیز در مسیر کیش به دبی، انتظار می‌رود با ایجاد یک بازار رقابتی، شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.
وی با اشاره به مذاکرات انجام شده با شرکت هواپیمایی العراقی، این نوید را داد که به زودی این شرکت بین‌المللی نیز در کیش حضور فعالی داشته باشد.
http://asremizban.com/vdcg.y9qrak9tqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما