تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۴۵۶
جالب است ۰ +
فدارسیون گردشگری خوراک سومین تندیس ناواسارد را کسب کرد.
کسب سومین تندیس طلایی ناواسارد
سومین دوره جشنواره ناواسارد، به عنوان نمادی دوستی دیرینه ایران و ارمنستان، با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری دو کشور، روز ۱۰ اوت مطابق با ۲۰ مرداد در شهر سیسیان برگزار شد.
در این جشنواره ناواسارد امسال فدارسیون گردشگری خوراک ایران برای سومین سال متوالی، تندیس طلایی جشنواره پیوند فرهنگ و گردشگری خوراک ایران و ارمنستان را کسب کرد.
در کنفرانس خبری که برای این برنامه با موضوع جشنواره فرهنگ، هنر و غذای ایران در ارمنستان برگزار شد؛ اسدی موحد، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، آبرسیان، رئیس فدراسیون گردشگری ارمنستان، سدراک مامولیان، رئیس سازمان غیردولتی توسعه و حفظ سنت‌های آشپزی ارمنستان و دیانا کاراپتیان، مسئول بخش بازاریابی و تبلیغات وزارت اقتصاد حضور داشتند.
آپرسیان، رئیس فدراسیون گردشگری ارمنستان در این کنفرانس خبری با اشاره به موفقیت دوره‌های گذشته جشنواره، بر نقش مؤثر آن در توسعه گردشگری فرهنگی و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به گردشگران ارمنی تأکید کرد.
یکی از بخش‌های این جشنواره، مسابقه بزرگ آشپزی بین ایران و ارمنستان است که با حضور بیش از ۲۰ آشپز از هر کشور برگزار شد. این مسابقه فرصتی است تا تنوع و غنای آشپزی دو کشور به نمایش گذاشته شود.
http://asremizban.com/vdch.mnzt23nk-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما