تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۶۵
جالب است ۰ +
صالحی امیری، اقتصادمحور و فرهنگ‌مدار است.
حمزه‌زاده: صالحی‌امیری می‌تواند
وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مدیری با دیدگاه اقتصادمحور و فرهنگ‌مدار است. روابط و تعاملات او با دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی، به تقویت بخش خصوصی در حوزه گردشگری کمک می‌کند.
با توجه با سابقه، توان مدیریتی و تجربه وزارت، صالحی‌امیری را گزینه مناسبی برای وزارت میراث فرهنگی می‌بینم زیرا روابط و تعاملاتی که با دولت و دستگاه‌های اجرایی دارد، می‌تواند در رونق و توسعه صنعت گردشگری موثر باشد.
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یک دستگاه فرابخشی است و نیاز دارد با همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی تعامل داشته باشد، که با ویژگی‌هایی که از صالحی امیری سراغ دارم او می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
انتظار داریم صالحی‌امیری در معاونت های تخصصی به ویژه حوزه گردشگری و البته مدیران صفی در استانها از مدیران تخصصی و با سابقه و مدیرانی که در ساختار وزارتخانه هستند، استفاده کند؛ افرادی که صاحب تجربه هستند و از این حوزه آشنایی و شناخت کافی دارند.
از وزیر پیشنهادی می‌خواهیم که به دیدگاه تشکل‌ها و بخش خصوصی در حوزه گردشگری توجه و عنایت داشته باشد؛ فلسفه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خدمت به مردم و بخش خصوصی است و لازم است نظرات فعالان این حوزه را بگیرد تا کارها روان‌تر پیش رود.
گردشگری ماهیت فرهنگی و اقتصادی دارد که صالحی‌امیری، علاوه بر اینکه مدیری فرهنگ‌مدار است، همچنین با توجه به ضرورت تسلط بر مسائل اقتصادی در حوزه گردشگری، فردی آشنا با این حوزه است.
با توجه به ارتباطات خوبی که او با رئیس جمهوری و دیگر اعضای کابینه دارد، این رویکرد می‌تواند به بخش خصوصی صنعت گردشگری کمک کند.
جمشید حمزه‌زاده
رئیس جامعه هتل‌داران
http://asremizban.com/vdch.-nzt23nkmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما