تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۸۴
جالب است ۱ +
تعداد نظر۲
شاید باورتان نشود که مشکل بسیاری از کشورهای اروپایی "معضل سرویس بهداشتی" و ادرار کردن مردان در معابر شهرها و در انظار عمومی است!
شاید باورتان نشود؛ ادرار در خیابان های اروپا
کمبود سرویس بهداشتی عمومی و هزینه‌ استفاده از آن‌ها باعث شده است بسیاری از مردان اروپایی در معابر شهری و در انظار عمومی "ادرار" کنند!
در خیابان‌های آمستردام و البته بقیه اروپا صحنه‌های خجالت‌آوری از ادرار کردن مردم در کوچه و خیابان دیده می‌شود و برای دسترسی به یک توالت عمومی باید یک مسیر طولانی را طی کرد تا بتوان یک تابلوی توالت عمومی را مشاهده کرد.
مردان انگلیسی و فرانسوی نسبت‌ به دیگر کشورهای اروپایی، بیشتر در خیابان‌ها و در اماکن عمومی اقدام به قضای حاجت می‌کنند!
در بسیاری از این کشورها نسبت به سرانه جمعیت، توالت‌های عمومی بسیار کمی وجود دارد برای مثال در کشور هلند نسبت به هر 16 هزار نفر فقط 6 سرویس بهداشتی عمومی ساخته شده‌ است!
علاوه بر کمبود سرویس بهداشتی عمومی در معابر شهرهای اروپایی، مردم برای استفاده از توالت‌های موجود باید هزینه‌ مشخصی را پرداخت کنند؛ این هزینه‌ها صرف نگهداری و پاکسازی توالت‌های عمومی در این کشورها می‌شود.
بسیاری از مسئولان اروپایی برای حل این مشکل‌، میلیون‌ها دلار در سال هزینه می‌کنند؛ در شهر پاریس، شهرداری برای کاهش آسیب فیزیکی و بهداشتی‌ این مسئله، روزانه 3 هزار کیلومتر از پیاده‌روها را با مواد ضدعفونی‌کننده تمیز می‌کند! پلیس نیز برای کاهش اقدام به ادرار کردن مردان فرانسوی در معابر عمومی، فرد خاطی را جریمه می‌کند و فرد خاطی باید محل مورد نظر را پاک‌سازی کند.

http://asremizban.com/vdcic5ap2t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

didier
feedback
United States
چقدر مغرضانه . من سرچ کردم هست ولی در این حد که نویسنده نوشته اصلا
محمود
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا از خودتون و ایران نمیگید. گوهردشت کرج با بیش از یک میلیون جمعیت ، حتی یک کاسه توالت عمومی هم ندارد. بزرگترین آمار جهان. غیر ازینه؟